De gemeente Barendrecht heeft zich de afgelopen dagen een slag in de rondte gewerkt om het afvalprobleem deels op te lossen. Alleen zijn er nog wel klachten over de grote hoeveelheid kerstbomen rond de containers. ''Fijn dat er zo veel Barendrechters zijn die hun eigen vuurwerk rommel hebben opgeruimd. Ook de naast de container geplaatste vuilniszakken zijn inmiddels –gelukkig- verdwenen. Nu de laatste restanten nog van een “losbandig” leven. Er ligt nog een extra taak voor de geplaagde “afval-wethouder”. De conclusie kan linksom of rechtsom worden getrokken: Het is BAR'', aldus een inzending van Huub van den Brule, vormalig raadslid van de gemeente Barendrecht.
Nog veel kerstbomen bij containers
8 January 2020, 11:41 uur
Algemeen