Slagerij Hiel op de Middenbaan in Barendrecht was woensdag (vandaag) voor de laatste keer geopend. De winkel werd in 2020 twee keer zo groot en schitterend verbouwd. Niet alleen de winkel veranderde. Jacob en Marieke Roodenburg namen de slagerij over van Peter en Joop Hiel. Zij waren dertig jaar lang verantwoordelijk voor het succes van het bedrijf.
Voor Jacob en Marieke Roodenburg heeft de slagerij niet opgeleverd wat zij ervan hadden gedacht en daarom hebben ze per direct de deuren gesloten.
Hierdoor komt er opnieuw een winkel op de Middenbaan leeg.