Barendrechter Denzel Dumfries heeft een cadeau (horloge) en een schaal gekregen uit handen van KNVB-directeur Marianne van Leeuwen. De rechtervleugelverdediger die werd opgeleid bij Smitshoek (8 jaar) en BVV Barendrecht (2 jaar) speelde tegen Tunesië alweer zijn 75e interland en als het aan hem ligt dan komt daar nog een flink aantal bij.
''Als ik terugdenk aan mijn eerste oproep voor Oranje, zie ik mezelf weer thuis zitten. Een dag voor de bekendmaking van de selectie werd ik gebeld door mijn trainer, Mark van Bommel. Dat telefoontje vergeet ik nooit. Het was een jongensdroom waar ik jarenlang naartoe had gewerkt. Ik keek als kleine jongen altijd naar de film In Oranje. Dat heeft een grote rol gespeeld in de droom die ik voor mezelf had. En ineens mocht ik zelf tussen die spelers staan.Dat gevoel dat went nooit'', aldus Dumfries.
''Tegen Tunesië speelde ik mijn 75e interland. Een bijzonder moment om heel even bij stil te staan. Niet omdat het om een getal gaat. Maar omdat iedere interland opnieuw voelt als een verantwoordelijkheid. Het Oranje shirt aantrekken betekent dat je je land mag vertegenwoordigen. Dat brengt iets met zich mee. Er zijn zoveel jongens en meisjes die ervan dromen om ooit op dit podium te staan. Juist daarom wil je iedere keer opnieuw laten zien dat je het verdient om dat shirt te dragen. Dat blijft bijzonder'', vindt de Barendrechter.