''Na het bericht van gisteren over de tijdelijke sluiting van Keurslager De Leeuw op de Middenbaan in Barendrecht vanwege kapotte koelingen hebben de ondernemers vrijdag toch goed nieuws te melden. De winkel is vandaag toch open. Monteurs hebben hun best gedaan om de koelingen te repareren en dat is gelukt. Aanvankelijk zou de slager tot maandag 12.00 uur gesloten zijn.
''Met wat creativiteit en vooral héél veel inzet is het gelukt om een tijdelijke extra koelmaatregel te treffen, waardoor onze koelingen weer goed op temperatuur blijven. Dat betekent dat we gewoon geopend zijn We zijn ontzettend blij dat we jullie toch weer kunnen ontvangen. Bedankt voor alle lieve berichten, het begrip en het meedenken. Dat waarderen we enorm. En voor alle duidelijkheid: we nemen nooit risico's als het gaat om de kwaliteit en voedselveiligheid van onze producten. Pas toen we zeker wisten dat alles weer veilig en verantwoord was, hebben we besloten de deuren toch weer te openen'', aldus het team van Keurslagerij De Leeuw.