Dinsdagavond, tijdens de voorjaars ALV zijn twee ZPB’ers in het zonnetje gezet. Jakline de Bruijn en Mark van der Weijden beiden 25 jaar lid van de Barendrechtse zwem- en polovereniging. Zij ontvingen van Wim Nienhuis voorzitter het zilveren ZPB speldje en natuurlijk een mooie bos bloemen om dit heugelijke feit te vieren.
Wim Nienhuis had tijdens de ledenvergadering ook minder heuglijk nieuws, want de kans is groot dat ook ZPB de komende jaren wat minder subsidie van de gemeente Barendrecht zal krijgen en dat de kosten van het huren van het zwembad in Rotterdam totdat het Barendrechtse buitenbad is gerealiseerd in minder mate wordt gecompenseerd.