Barendrechters stonden vandaag (donderdag) op de Middenbaan bij Keurslager De Leeuw voor een dichte deur. De winkel blijft tot en met het weekeinde dicht, omdat de koelingen vanwege de hitte zijn uitgevallen.
De slager kondigt aan maandag om 12.00 uur weer open te gaan. Tot de tijd kan het Barendrechtse publiek bij slagerij Gelderblom of Bartens terecht. Of bij Boon's. Deze supermarkt heeft ook een eigen slagerij.